יום רביעי, 27 בינואר 2010

בעל עסק - כיצד תיצור חלון ראווה שימשוך את עובר האורח פנימה אל תוך בית העסק


הרושם הראשון של כל חנות הינו חיוני ביותר לעסק,

בשניות ספורות בלבד עליך למשוך תשומת לב של אדם בכדי להפכו ללקוחך.


ברגעים מכריעים אלה לא כדאי שחלון הראווה שלך פשוט "ישתלב ברקע".
לחלון הראווה שלך יש את הכח למשוך עוברי אורח פנימה אל בית העסק, כמו גם לפספסם או אף לדחותם.


כעסק אתה רוצה לתפוס את עינם, אתה רוצה לבנות בהם ציפייה למשהו, לגרום להם לתהות, לפתות אותם, ולהזמין אותם פנימה לעוד..


אז מה הסוד? מה הפסיכולוגיה העומדת מאחורי כל זה? איך אתה משיג את הציבור לבזבז את הכסף שלהם בחנות שלך?



אחד הדברים החשובים ביותר הוא לא לבלבל אף אחד עם מראה צפוף מדי. תצוגה מסודרת, נקייה ופשוטה תיראה תמיד מקצועית יותר מאשר שולחן עמוס פריטים אקראיים. אל תנסה למכור הכל בבת אחת, אתה יכול להציג משהו אחר בפעם הבאה.


הסתכל על החלון שלך מבחוץ ונסה לשים את עצמך בנעליו של לקוח פוטנציאלי.


האם אתה מסוגל לראות את זה דרך העיניים שלהם?


הכן תוכנית ורשום בה מה ברצונך להראות הפעם, נסה לספר סיפור על ידי בניית התצוגה שלך סביב מוצר או נושא, ואם אפשרי, המשך את מראה התצוגה אל תוך החנות שלך.



על ידי חזרה על צורה וצבע, תוך הצגת פריטים במספר פעמים אקראי (מספר 3 הוא טוב) תיצור תחושה של הרמוניה.



חשוב פירמידה. הוכח כי פריטים, קטנים או גדולים, המסודרים בצורת משולש הינה חזות מאוד נעימה לעין.



תאורה היא גם מפתח מרכזי נוסף להצלחה במשיכה עובר האורח.
השקע חכם - תאורה בהירה, יום ולילה.
עם תאורה תוכל ליצור אווירה מסויימת או להבליט פריט מסוים.

השתמש בטפט, זו גם דרך טובה מאוד כדי לעורר תשומת לב.
בחר דוגמא תוססת עם תבניות גדולות ונועזות או עם איזה טוויסט רענן ונקי כדי למשוך את העין פנימה.
ניתן גם להשלים את הצבעים או הצורות של המוצרים שלך עם הטפט שנבחר.


התאם את חלון הראווה למזג האוויר בחוץ.
לדוגמא, בתצוגות החורף מומלץ לנסות משבצות ובדים כמו קטיפה, הם מוסיפים תחושה של חמימות.
כך, בימים קרים וקודרים הם יכולים למשוך לקוחות לתוך החנות.

ואחרון אחרון חביב.. שמור על עניין הציבור ועל סקרנותו על ידי שינוי התצוגה שלך באופן קבוע, ולעתים קרובות. 
הם ירצו לחזור ולראות מה חדש.

בהצלחה :)



























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה